Forever Young


Thursday, 17 November 2011 ? 0 Atashinchi ?


hyeee . sihatt guys ? ak ? biase laaa . tgokk la gmbrrr ats tu , sedihhh . so , mekne yerrr .
skrungg ak x de mood nk update postt . tpi , kalau x update sume  tayerr , kanape2 ?
hurmm , nk thu keputusan ak ? 1A 4B ! trokkk kaann ? percubaan 3 A .. haishhhhhhh ,
doa je laaaaa , supaye pmr n spm aku berjaye , aminnnnn ! agak2 yerr aku dptt skola mane ek ?
ummmm , tgokkk laaaaa ! korang rase ak nk asrama tk ? maybe not maybe yes ! hahaha . 
phmmm2 jeee laaa oiii . ummm , aku gh badmood kt sorangg minahhh ni . sape2 ? adelaaaa !
tghh hott kt dier sbb , x reti simpann rahsia  . menyesal g thu dier sume rahsia . mcm sial !!!
amekaauuu ! ak dah mengamokk ! mcm ni cite dier , ade sorang dak stmi 1 kutokk dak skbp .
name yer , dotdotdot ... huhuhu . aku tulis ktt wall fb aku , tk sangka ramai yg tk suke dier dier kn cantik , 
baikk , n mcm2 lgii , n then dier ckp kt sume orang aku yg ckp psl dak skbp tu . mcm tk sengal kan
muke kauu ! slamattt kau ni kwn aku ! kalau x . hey ! memgg benci kauuu laaaa ! fackk !!! :P




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction