Forever Young


Mainnn Happy - Happy !
Friday 21 October 2011 ? 0 Atashinchi ?
# Happy Bithday !

eppy besday t0 me !
hahxxxx .
huh ?
yeahhhhhh ! ari ni kannn ari jadi aku x thu ker ?
hummm , 
malanggg nasibb ku ,
huahuahua ,
kwn2 aku sikettt je yg ingatttt .
pakwe aku ?
hummmmm ,
die x dtgg pg tdi . mcm mane nk wish .
dier demam !
siannnn dierrrr .
aku d0aknnn kauu cptt baik k .
aminnnn ,
yelehhhh ! 
setakattt pegi tanj0ng piai ader latihan 0lahraga
p0n demam ke ?
lembikk lhaaa lu !
hehexxx .
kejamm puyerr makwe .
huhuhuhu .
biaseeee !
mane b0lehh manje2 naty melebihhhh .
hahahaha .
n ari ni aku happy cgttttt !!
n0t ab0utt my birthday .
but ....
i d0nt kn0w .
hahahxxx .
ak eppy cbb tdi , sumer kwn2 aku 
dtgg rumahhh akuu ..
mainn badmint0nnnn ,
nk thu tk ?
ari ni kan ari jadik aku .
d0rang msej aku ckp mcm ni .

d0rang : wei , aku x dptt pegi ar . ujannnn .
aku : walaweyhhhh . pehal lakkk ?
lahh , kalu benti dtgg au .
d0rang : tkk b0lehhhh , mak ttk kasi .
aku : k fineee !!

aku tr0ss sedihhhhh .
n ujann p0nn benti .
s0 , aku tp0nn ar d0rang .
dier ckp x dtggggg . 
huahuhu .
aku dah lemahhhh .
x alih2 aku tgh tg0k citerrr .
mehmed , aza , tasya , fitri dtg umahh aku .
jeritt epyy birthday .
triple N !
HISHHHHH . 
watt aku cuakk jer !
katerr tk datanggggggg .
s0 , d0ranggg tpu .
sengalll !~
besttt gilerrr maiin td ,.
ketaweeee ajerrrr !
hahahahahha ~!
aza lhaaaa x benti2 ktaweee .
mehmed p0nn samer !
sehati sejiwa !
hahaxxx . 
aku geng ngn fitri , 
aza geng ngn mehmed .
tasha ngn rashidahhh !
hahahaha !~
p0mpuannn with p0mpuannn .
pemenang yerr ialah .
aza n mehmed !
aku n0 . 2 . 
tasha n shid0ttt .
lu pikirr lha sendiri guysssss .
ak dahh jaranggg edittt bl0g yg lamerrr .
siannnn .
hehexxxx .
k la babai .
thnksss t0 wishh me happy birthday !



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction